Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące podróży naszymi busami.

Gdy w ciągu 10 min. od umówionej godziny nie ma kontaktu od kierowcy. Wówczas prosimy zadzwonić na infolinię perfektbus (+48 511 279 297), która na wypadek takich sytuacji czynna jest całodobowo.

Najlepiej jest składać rezerwację przynajmniej 3-5 dni przed planowaną podróżą. Oczywiście w okresie świątecznym radzimy robić to dużo wcześniej.

W cenie biletu przysługuje miejsce na 2 torby podróżne o wymiarach 50x70x30 cm i łącznej wadze do 40 kg oraz bagaż podręczny. Rozmiary bagażu podręcznego nie powinny utrudniać swobody podróży pozostałym Pasażerom. Większa ilość bagażu powinna być zgłaszana w biurze podczas rezerwacji.

Nie prowadzimy rezerwacji miejsc w busie.

Kierowca robi przerwę w zależności od potrzeb, nie ma wyznaczonej częstotliwości.

Oczywiście, wszelkie zapytania o przejazd indywidualny prosimy składać pod numer tel. +48 511 279 297

W tej sprawie również prosimy zgłaszać zapytanie o szczegóły dotyczące wyjazdu pod numerem telefonu +48 511 279 297

Kierowca ma za zadanie przyjechać po Pasażera punktualnie. Zawsze przed dojazdem kierowca ma obowiązek wczesniej zadzwonić do pasażera

Odpowiedzialność za bagaże leży w kwestii Klienta.

Niestety, w transporcie takie sytuacje się zdarzają. Prosimy wtedy o cierpliwość, Państwa podróż na pewno dojdzie do skutku. Skontaktujemy się z Państwem, gdy tylko poznamy przybliżony czas przyjazdu auta zastępczego.

Prosimy zgłosić ten fakt przy zakładaniu rezerwacji.

Przy wyjeździe z Polski płatność odbywa się na przesiadce, natomiast gdy wyjeżdżamy w stronę Polski, płacimy od razu przy wsiadaniu do auta lub przelewem na konto firmy. W tym przypadku jednak przelew musi być zaksięgowany przed rozpoczęciem podróży.

Na razie takiej możliwości nie ma, z czasem jednak na pewno w busach pojawią się terminale.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Napisz do nas, jeśli potrzebujesz dalszych informacji